Hmm

Ja, hmm är nog rätt ord såhär dagen till ära!
Jag har MASSOR att göra ikväll... bland annat tvätta som en galning >.<
(Har redan tvättat 1 maskin & lite för hand)
Jag absolut avskyr att inga av mina kläder kan tvättas samtidigt! *Suckar djupt*
Måste även fixa hår, naglar, ansiktsmask & kolla vilket smink jag ska ha med mig.
Inte kan jag bestämma vad jag ska ha på mig heller.... Vadå I-landsproblem lixom :p

Nej, nu måste jag fortsätta här hemma...
A kommer snart hem och då ska vi äta middag... Tacos *mums*
Vi får väl se om A är mysig & söt mot mig idag då...
Med tanke på allt så borde väl A iaf försöka att lägga manken till lite eftersom jag åker bort imorgon *hoppas*

Hoppas på att få en toppenhelg med alla mina vänner iaf!
~Längtar~

Puss Puss // Angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0