Nu jävlar blir det andra bullar!

Tjoho!
Ja, nu ska det bli skärpning i livet minsann.
För det första ska jag ta tag i skolan ordentligt & för det andra ska jag börja träna & äta bättre igen :D
Nu är jag trött på att känna mig som en trasig, deppig mamma & fru...
Jag vet att jag är så mycket mer än så, men såhär i höstmörkret är det tyvärr lite svårt för mig att se det.

Det känns som att jag inte gör mycket mer än att gnälla på Alex just nu.
Är visserligen förbannat trött på att aldrig få hjälp med det som är viktigast när man har ett hus tillsammans (städning tex...)
men nu ska jag sluta gnälla & börja göra allt själv istället så får vi se hur länge det fungerar.
Ska ta ordentliga "power städningar" emellanåt, högklackat & halvhög musik!
(måste ju tänka på Nova också)

Nu ska de gamla formerna tillbaka och de fort :p
Skiter faktiskt i vad folk säger ang. "det är sååå mysigt när det finns lite fett att ta i osv"
Jag tycker inte att det är mysigt, inte på mig!
Personligen så tycker jag inte att jag är "den kramgoa mamman längre"...
Iofs så tycker jag väl aldrig att jag har varit det heller men det är ju en annan sak :p
Självklart är jag Novas kramgoa mamma men bara för de behöver väl inte alla andra se mig så.
Förr i tiden sågs jag som en "söt, rolig, härlig, sexig & mysig tjej"
Nu ses jag snarare som en "rolig, trevlig mamma & fru" >.<

Jag kommer alltid att vara Novas mamma & jag älskar henne över allt annat i hela världen!
Hon är det absolut bästa som någonsin har hänt mig & jag är otroligt stolt över henne!
Vet däremot inte om jag alltid, för all framtid kommer att vara gift med Alex,
det är något som framtiden får utvisa.
Just nu är det väl lite si & så mellan mig & Alex... det finns liksom ingen gnista mellan oss längre & det känns snarare som att det är jag som bor här med min dotter Nova och att Alex är våran inneboende än något annat
(om man nu kan ha sex med sin inneboende) :p
Det tråkiga i kråksången är väl att Alex inte är ett dugg intresserad av att
"väcka den gnistan igen heller" :(
Han tycker inte att det är något problem mellan oss & han ser tex. ingen anledning till att gå på bio eller äta på restaurang med "sin fru" trots att min pappa har erbjudit sig både att vara barnvakt & att betala för allting...
men men, det kanske blir bättre med tiden... och skulle det inte bli det så har jag ju alltid min lilla skönhet Nova i mitt liv!

En dröm jag har är ju att bli betalningsfri och att gå en makeup, frisör och stylist-utbildning men det kommer väl någon annan gång om det någonsin kommer hända...
*tänka positivt va de ja*

Ska försöka skita i ansträngningsastman och bara ge järnet nu ^^
Säger inte att det kommer bli lätt...eller gå jätte fort, men om jag verkligen lägger manken till så vet jag att jag kommer att märka en stor skillnad ganska snart iaf
(kanske kommer i mina små jeans igen) haha

Detta blev tydligen ett väldigt blandat blogg inlägg... haha
Trodde inte att jag skulle ha så mycket att skriva om men när jag väl satte mig här så bubblade det tydligen upp en massa saker :p

Nu ska jag gå å duscha med Nova och sen ska vi väl försöka sova lite...
Ha det så bra nu alla där ute så hörs & ses vi någon annan dag!
Puss & Kram Hela Dan // Angel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0